Tuesday, May 27, 2008

Bored ♥

whole day face the computer
doing nothing now make me crazy on replying friendster comment

from morning until afternoon
keep on reply and reply
comment limited right now Shyt!
let you guys think i'm crazy as you like
these day my boy less contact with me
my six sense tell me the coming next day also same
feel like uncomfortable
four days more only can meet my boy
hard to wait for it!

14 comments:

Anonymous said...

八婆你啊~~4天罢了嘛~
等拉~到时候一切bou fan shou 咯~
好过我天天天天都过着同一样的东西啦~!!!!

PeiQi said...

刁你,八什么婆 -.-
4天,还有很久啦,懒得等
啊是啦是啦,不要讲这个了
等下你又讲羡慕我. LOL

Anonymous said...

muahahahaha你真了解我~~爱死你啦~~哈哈哈~~~
4天罢了嘛~~~等不到就去死咯~!!哈哈哈哈~~

PeiQi said...

我几时认识你的八婆?当然了解你啦!XD
死掉就很不值得咯-.-

Anonymous said...

=.=所以你就等拉~!!XD

PeiQi said...

我没耐心等嘛

Anonymous said...

酱你要怎样?? 是就等~不是就去死~

PeiQi said...

没有其他了咩
衰到死!!

Anonymous said...

我想不到好办法~~哈哈哈~

PeiQi said...

人脑想不到就用你的猪脑想咯
死蠢 xD

Anonymous said...

你想咯~~sei lek!!!

PeiQi said...

我就是想不到才问你嘛
废材

Anonymous said...

我也是想不到嘛!!衰婆!!

PeiQi said...

你的人脑来的叻
干嘛想不到